Bliv medlem

BLIV MEDLEM

Elevforeningen TMR og Sejergaardsskolens Elevforening blev stiftet den 4. juli 1943 og er et tilbud til alle nuværende og tidligere elever fra Sejergaardsskolen.

Elevforeningens formål er at videreføre og styrke fællesskabet fra skoletiden.

I Elevforeningen har du mulighed for at dyrke socialt samvær med dine nuværende eller tidligere kammerater fra tiden på skolen.

Derudover har du mulighed for at skabe nye kontakter til tidligere elever fra både før og efter din egen skolegang.

Medlemskabet indebærer bl.a. at du en gang om året modtager Elevforeningens medlemsblad KONTAKTEN med nyt fra skolen, personalia om foreningens medlemmer suppleret med de seneste nyheder og aktiviteter, som du også kan følge med i på  foreningens hjemmeside.

Du vil tillige blive inviteret til foreningens generalforsamling med efterfølgende gratis frokost - dog excl. drikkevarer. Du har ligeledes mulighed for at invitere en ledsager med.

Herudover inviteres du med ledsager til foreningens årlige julemøde, hvor foreningen er vært ved en gratis frokost, excl. drikkevarer.

Som medlem af Elevforeningen er du også medlem af skolekredsen, som er skolens øverste myndighed. Dette giver dig bl.a. mulighed for medindflydelse på skolens udvikling.

Elevforeningen er herudover repræsenteret med et medlem af skolens bestyrelse.

MELD DIG IND I ELEVFORENINGEN

Giv dig og dine skolekammerater chancen og

muligheden for at bevare eller genopleve kammeratskabet

Søger du kontakt til tidligere skole- eller klassekammerater eller andre fra skoletiden, kan vi tilbyde at efterlyse disse i vores medlemsblad Kontakten eller på vores hjemmeside.

Som medlem er du altid velkommen med dine idéer og forslag, og på den måde være med til at præge og forme Elevforeningen og dens udvikling.

Indmeldelse til Elevforeningen via e-mail: th@troels-hallig.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Også til dine nuværende og tidligere skolekammerater.

Det er aldrig for sent at melde sig ind.

HOLD KONTAKTEN

VED LIGE